Veelgestelde vragen

Waar kan ik informatie vinden over jullie producten?


Dit kunt u vinden onder het kopje ‘SHOP’, om vervolgens te klikken op het product waar u meer informatie over wil weten.




Binnen hoeveel werkdagen is mijn pakket bezorgd?


Uw bestelling wordt binnen 2 - 3 werkdagen bezorgd, als het op voorraad is.




Wat als mijn bestelling niet is bezorgd?


Neem contact op met onze klantenservice via info@brineys.nl.




Wanneer is mijn retour verwerkt?


Wanneer de retourzending in goede orde is ontvangen door Brineys, zal het aankoopbedrag van het geretourneerde product binnen 14 werkdagen worden teruggestort op jouw rekening. Wij streven er naar dit binnen enkele dagen te regelen.




Wanneer wordt het aankoopbedrag teruggestort op mijn rekening?


Als je bestelling nog niet verzonden is, dan wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort. Wanneer je een verzendbevestiging (via de mail) hebt ontvangen, zal je het product eerst moeten retourneren, binnen 14 dagen. Als het geretourneerde product in goede orde is ontvangen, dan zal het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen teruggestort worden. Wij streven er naar dit binnen enkele dagen te regelen.




Tot wanneer kan ik mijn bestelling annuleren?


Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, is het mogelijk om je bestelling te annuleren door contact op te nemen met onze klantenservice via info@brineys.nl. Bij een bevestigend antwoord van Brineys zal de bestelling geannuleerd worden.




Ik ben niet tevreden over het product, wat kan ik doen?


Je kunt het product terugsturen op eigen kosten en daarbij het modelformulier herroeping mee te sturen (te vinden in de algemene voorwaarden). Dit kan uiterlijk tot 14 dagen na ontvangst. Wanneer dit product in goede orde en onbeschadigd is ontvangen door ons kan je het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen terugverwachten op je rekening. Wij streven er naar dit binnen enkele dagen te regelen.




Mijn ontvangen product wijkt af van de productfoto’s die staan op de ‘Shop’, hoe kan dit?


Dit komt omdat wij natuurlijke materialen gebruiken en het product met de hand vervaardigd is. Hierdoor kunnen wij geen identieke producten maken. Met andere woorden: elk product die wij maken is uniek!




Mijn zoutpotje is kapot gegaan. Wat kan ik doen?


Vervelend! Het kan zijn dat dat niet aan jou ligt. De zoutpotjes bestaan grotendeels uit bamboe en kurk: twee natuurproducten. De potjes zijn daardoor uniek en duurzaam, maar het kan ook voorkomen dat er een keer eentje kapot gaat omdat natuurproducten bewerkelijk zijn. Is dit bij jou gebeurd? Neem contact op via info@brineys.nl en wij zorgen dat je een nieuw potje toegestuurd krijgt.